sigset02 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Har ein volvo v70 1998 mod. Når eg kjører varmeapperatet på varme så kjem det ei stygg lokt og av og til "støv" Det gjer slik at rutene dogger. Lurer på kva årsaken kan vere til dette? Og kva eg må gjere for å fikse det. Lenke til kommentar
festen Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Det er mulig at det er mugg i kupefilteret. Jeg ville også sjekket om det er sånn søt lukt som kommer fra frostvæske. Endret 25. august 2011 av festen Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Du må få renset luftinntaket til klimaanlegg/varmeapparat. Bytte filter og rense ut dritten. Det er vel relativt vanlig å gjøre sånt som en del av vanlig 'service' på bilen. edit: Den vonde lukta kommer visst av bakterier som lever og koser seg inni 'rørene'. Endret 25. august 2011 av nebrewfoz Lenke til kommentar
sigset02 Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Du må få renset luftinntaket til klimaanlegg/varmeapparat. Bytte filter og rense ut dritten. Det er vel relativt vanlig å gjøre sånt som en del av vanlig 'service' på bilen. edit: Den vonde lukta kommer visst av bakterier som lever og koser seg inni 'rørene'. Kordan renser eg luftinntaket til klimaanlegg/varmeapparat? Er inntaket under deksel ved vindusviskere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå