Karel Krizak Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Early morning Italy ... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Liker denne typen bilder og de gjør seg gjerne i s/h. Mannen lengst fra har et interrant uttryk og jeg tror du skulle zoomet ytterigere, eller croppet det ytterigere Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Flott bilde som fanger stemningen godt. Det er mulig at en beskjæring på høyre side kunne strammet opp litt; men er veldig usikker. Tror det ødelegger mer enn det bidrar positivt. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Bra uttrykk, litt lyst til høyre. ,) Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Ser ikke noe jeg ville gjort anderledes her, de to herrene danner begynnelsen på diagonalen som fortsetter via veggen - den er viktig for bildet og blir ødelagt med eventuelle kutt. La bildet være slik det er. Herren med bart er ubetalelig Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Flott gatebilde, med perfekt komp og fint i s/h. Vignetteringen opplever jeg litt forstyrrende. Som Karl-Ivar er inne på er det litt lyst til høyre - det hvite som står inntil veggen tar litt mye fokus og akkurat her kunne en kanskje gjort noe for å dempe lyset. Ellers hadde det vært helt topp med mer fokus på herren med bart, men jeg synes det fungerer fint som det er også. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 flott bilde m masse liv,føler italy...og nesten lukter kaffe,herlig stemning i dette Karel.. ønsker deg en fin fin dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg