Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Hvordan får jeg selvtillit? Jeg er stygg. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 spill cs og bli verdens mester 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mr. Lurk Skrevet 24. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 24. august 2011 Slutte og poste teite poster om hvor teit og dum du er. 10 Lenke til kommentar
Porto Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Ja, du er kjempe stygg. Du kommer til å være en taper resten av livet ditt. 1 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Hvordan får jeg selvtillit? Selvtillit er følelsen du får av å mestre noe. Dette oppnås som følge av at du selv kan erkjenne at du lykkes og/eller at du får en bekreftelse på dette fra andre. Endret 24. august 2011 av SLIguy 3 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Hvordan får jeg selvtillit? Selvtillit er følelsen du får av å mestre noe. Dette oppnås som følge av at du selv kan erkjenne at du lykkes og/eller at du får en bekreftelse på dette fra andre. Har du kilder å henvise til? 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Ikke vær redd for å drite deg ut . Selv har jeg prøvd å gjøre det å drite meg ut til en bra ting, da det faktisk kan være både morsomt og ikke minst veldig lærerikt. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Hvordan får jeg selvtillit? Jeg er stygg. Nei du er ikke stygg! Start å tren, kom deg i form og se fremgang over tid. Da vil du få selvtillit! Prøv og se Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Hvordan får jeg selvtillit? Selvtillit er følelsen du får av å mestre noe. Dette oppnås som følge av at du selv kan erkjenne at du lykkes og/eller at du får en bekreftelse på dette fra andre. Har du kilder å henvise til? Synes du at min påstand virker ulogisk? Når du er på byen og du klarer å lykkes med å hooke opp med den jenta som du liker, vil ikke du da føle et lite selvtillitsboost som følge av dette? Dersom du bare ble avvist på stedet av den du liker ville du antagelig følt deg litt deppet. Slikt leder vel ikke til å oppnå økt selvtillit. Endret 25. august 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Hvordan får jeg selvtillit? Selvtillit er følelsen du får av å mestre noe. Dette oppnås som følge av at du selv kan erkjenne at du lykkes og/eller at du får en bekreftelse på dette fra andre. Har du kilder å henvise til? Synes du at min påstand virker ulogisk? Når du er på byen og du klarer å lykkes med å hooke opp med den jenta som du liker, vil ikke du da føle et lite selvtillitsboost som følge av dette? Dersom du bare ble avvist på stedet av den du liker ville du antagelig følt deg litt deppet. Slikt leder vel ikke til å oppnå økt selvtillit. Jeg vil si det er en dårlig ting å være avhengig av å måtte lykkes for å få selvtillit. Om man starter uten selvtillit blir det vanskelig å lykkes, og dermed vanskelig å skaffe selvtillit. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Et sted må vi alle starte. Det behøver heller ikke å være store ting det gjelder. Noe så enkelt som å score et flott fotballmål for lilleputtlaget kan være et lite bidrag det også. Et annet eksempel kan være det at en person med sosial angst klarte å holde en liten samtale med mannen bak disken på Statoil. Endret 25. august 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Et sted må vi alle starte. Det behøver heller ikke å være store ting det gjelder. Noe så enkelt som å score et flott fotballmål for lilleputtlaget kan være et lite bidrag det også. Et annet eksempel kan være det at en person med sosial angst klarte å holde en liten samtale med mannen bak disken på Statoil. Joda, men poenget mitt var mer at man bør om mulig utvikle en selvtillit som ikke er avhengig av ytre årsaker. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Det er helt sikkert mulig. Psykologi er komplisert og det finnes mest sannsynlig utallige måter å oppnå resultater på. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Enda en tråd av deg nå Cagayan. omg Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Jeg tar alt med selvironi, og har allerdet markert meg og skapt et navn i klassen. Jeg vil nå lengre ut i horisonten. Men det asosiale meg nekter meg det... Jeg vurderer å stille til elevrådsvalg, KUN for statusen det gir. Hva består egentlig elevråd av, altså fordeler og ulemper, arbeid, status, osv? Lenke til kommentar
Mokolotivet Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Jeg tar alt med selvironi, og har allerdet markert meg og skapt et navn i klassen. Jeg vil nå lengre ut i horisonten. Men det asosiale meg nekter meg det... Jeg vurderer å stille til elevrådsvalg, KUN for statusen det gir. Hva består egentlig elevråd av, altså fordeler og ulemper, arbeid, status, osv? Folk som ønsker en posisjon kun for den statusen man tror det gir, er aldri rett person i posisjonen... Om du ikke innfrir kravene til en slik posisjon, vil heller statusen din gå nedover. For å lykkes må du virkelig ha lyst til å være elevråd og kunne gjøre en jobb langt utover det som forventes. Først da kan vi prate om at det muligens kan gi noe status, selv om jeg mener status ikke er rette ordet. Status er noe man oppnår ved å være meget flink og ikke opptatt av status.... Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Nå du sitter i et elevråd sitter du der fordi andre har tillit til deg (legg merke til det uthevede ordet). Med den innstillingen du viser her vil du ikke oppnå tillit, og dermed vil du ikke bli valgt heller. Tror du må jobbe med deg selv litt først. Andre har listet opp en rekke gode råd som du bør lese igjennom. Lenke til kommentar
depeche Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Jeg vurderer å stille til elevrådsvalg, KUN for statusen det gir. Å være i elevrådet gir deg ikke noe status. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Å være i elevrådet gir deg ikke noe status. Du får da status hos lærere av slikt Lenke til kommentar
MrBrightside Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) I prinsippet burde medlem av elevrådet gi deg positiv annerkjennelse - gitt innsats - grunnet ansvaret man påtar seg og innsatsen man nedlegger. Derimot er slikt riktignok ikke tilfellet i jante- og middelmådighetslandet Norge - spesielt gjelder dette i tenårene. Endret 26. august 2011 av MrBrightside Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå