iDude Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Den ultimate hybel-løsningen Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Haha dritbra Kan spare mye ved å bruke cpu'en i stede for komfyr Lenke til kommentar
Josten Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Den var dritkul da. Har "drømt" om noe av det samme. Fint som matlager på lan. Hva med at varmen ble ført opp til toppen av kabinettet ved hjelp av heatpipes, og at det der var en kobberplate på toppen. Tvilsomt om det vil virke da. Men hadde vært sykt kult Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Believe it or not, men den er det sikkert et helt ÅR siden jeg så! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 naijs naijs, feltkjøkken av yppertste klasse Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Oi oi, værre en meg han der... Jeg bruker pc'en som oppbevarings-skap på lan... Godteposer, penner, mobil, cder alt ligger inni kabinettet, i bunnen og stablet oppå korta... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Altså, de bildene der er så gammel at jeg er bare sed-cella i forhold til bildene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå