Vitalis Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Want to play? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Litt for mørkt etter min smak,men et tøft bilde. Liker utrykket til modellen:) Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Regner med at overskriften gjenspeiles i uttryksformen bildet har fått - mørkt og hard. Det fungerer set Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Det ble mørkt, men kanskje var det slik, spennende uttrykk. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Fin bruk av lys og kontraster, men jeg ville dempa lyset litt på fingrene nede i hjørnet og også ramma - begge deler tar litt mye fokus i mine øyne. Ellers liker jeg hvordan tittelen er med på å skape en dobbel bunn i bildet. Godt jobba! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 , men jeg ville dempa lyset litt på fingrene nede i hjørnet og også ramma - begge deler tar litt mye fokus i mine øyne. Godt jobba! PS: Jeg så bildet mot sort bakgrunn og da stakk den hvite delen av ramma seg litt mye ut... Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 tittet frem og tilbake på bilde her og jeg liker det jeg ser,det er mørkt men det forsterker opplevelsen av det og det er jammen ikke lett ta sort hvit bilde med så mye mørkt,så jeg mener bra jobbet og en femmer fra meg dette.. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Meget bra etter min mening Lenke til kommentar
Vitalis Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 Takker så mye for alle kommentarene VH Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg