sjokolademousse Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Har en iPod touch 3. generasjon som har begynt å fuske i minijack-inputen. Var innom Eplehuset uten kvittering, og fikk vite at det vil koste 1799 kr. Bor i Oslo. Er det noen som har tips om andre rimeligere muligheter? Noen steder med rimelige priser på reparasjon? Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Lurer på om han her ikke har vært omtalt i avisen. Tror han holder til i Oslo, men er ikke sikker. http://dripod.no/Dr._iPod/Dr._iPod.html serr? 1800 kr for å fikse det altså? Jævla salgstriks for at du skal kjøpe helt ny i stedet selvfølgelig. Hele den businessen der er en kasse med sure epler altså, finnes jo ikke en ærlig sjel. Lenke til kommentar
sjokolademousse Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Ja, det virket litt overdrevet, så det takka jeg nei til. Takk for link! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Dr.iPod har jeg brukt, han er bra. Man bestiller ikke "time", bare "drop-in". Endret 24. august 2011 av RandiA Lenke til kommentar
sjokolademousse Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Høres bra ut. Rimelige priser også? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Høres bra ut. Rimelige priser også? Ja, i hvert fall mye billigere enn de vanlige stedene. De skifter skjerm og andre reparasjoner. Jeg skiftet batteri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå