sssss2000 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 hvordan kan jeg få mere stabil og bedre trådløs nett hjemme? har internett 10 fra nextgentel med en boks som de har tilsendt og den suger! noe tips? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 kjøp en ny router, evt access point om du sitter langt ifra boksen din Lenke til kommentar
sssss2000 Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 kjøp en ny router, evt access point om du sitter langt ifra boksen din vet du evt. om en du kan anbefale? er access point en router? med den jeg har nå er jeg nødt til å restarte routeren hele tiden.. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 har du ringt nextgentel? bruker de selv, og når nettet er ustabilt pleier jeg bare å ringe dem å klage. så kan de sjekke etter feil og evt rette dem. en router jeg kan anbefale: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=613707#reviews et accsess point /aksess punkt er noe som feks kan sette imellom routeren og pcen dersom pcen har dårlig signal Lenke til kommentar
sssss2000 Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 ja ar ringt flere ganger men det skejr hele tiden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå