Wenche C.K. Andersen Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Ingrid Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Heiwe Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Det som er positivt for meg med dette bildet er den flotte utstrålingen jenta har - og med et godt direkte blikk og med skarpe øyne og et artig uttrykk forøvrig. Synes også plassering i billedflaten er god. Vet ikke helt om jeg liker hånden hennes slik... Det som trekker ned en god del for min del er etterbehandlingen som hud og hår har fått - spesielt huden lider under dette synes jeg og blir veldig glatt/kunstig. Ville kanskje vurdert litt annerledes crop over - enten mer enn her, eller mindre. Lenke til kommentar
jhammer Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Jeg er veldig enig med Heiwe. Det er flott bilde av en jente med med karakter og utstråling, som helt klart kunne stått på egne ben. Den digitale etterbehandlingen trekker dette ned. Hånden virker posert og unaturlig. Mvh Jens Hammersgård Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Et flott portrett, litt mye til høyre og litt mye støyfilter etter min smak. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 I motsettning til andre kommentatorer til dett bilde, synes jeg etterbehandlingen er helt topp Naturlig er det ikke, men du verden så glamorøst og flott Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Normalt så liker man mer luft over og til høyre for motivet, men her ville omtrent enhver form for utsnitt fungere siden personen har en så fin utstråling Dette fungerer godt for meg både oppbyggingen av bildet samt postproduksjonen, fortsett med dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg