Gå til innhold

Nye vinduer popper opp i outlook [LØST]

chico

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg skal åpne en ny mail, popper det opp 2-3 nye internett sider hvor det står laster. Må lukke disse hver gang, noen som vet hvordan jeg kan få gjort om på dette.

Begynner å bli lei dette, please hjelp..

Mvh Tom

Endret av chico
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hver gang jeg skal åpne en ny mail, popper det opp 2-3 nye internett sider hvor det står laster. Må lukke disse hver gang, noen som vet hvordan jeg kan få gjort om på dette.

Begynner å bli lei dette, please hjelp..

Mvh Tom

Ta noen screenshots, så vi kan se mer hva dette handler om =)

Lenke til kommentar

Takker for svar, kjører outlook 2010, får ikke til å starte outlook i safe mode...

Screenshots har ikke noe for seg tror jeg, det som skjer er at ved åpning av ny epost, åpnes det hver gang to nye vinduer i firefox, hvor det står laster. Kan virke som dette har med vedlegg å gjøre, om det er vedlegg med mailen, kommer disse frem i firefox ??. Men det rare er at det samme skjer om det er mailer uten vedlegg, snodig.

Lenke til kommentar

Sannsynligvis så er det et, eller flere, tillegg for Outlook som forårsaker dette uten at jeg kan si det med sikkerhet. Måten du kan teste det ut på er ved å deaktivere alle ikke-Microsoft tillegg for Outlook.

Sånn fra toppen av hodet mitt er det: Start Outlook, Fil, Hjelp, Alternativer, Tillegg, COM-tillegg, Start, deaktiver alle tilleggene. Fungerer det da kan du gå tilbake og skru på ett og ett tillegg til du finner frem til det som forårsaker problemene. Steng og start Outlook mellom hver gang du deaktiverer/aktiverer et tillegg.

Du sier at du ikke får kjørt Outlook i safe mode, og det forundrer meg noe. Er det en klikk-og-kjør (click-and-run) utgave av Outlook/Office du har installert? Det kan du finne ut av ved å gå inn på kontrollpanel og listen over installerte programmer. Det skal i så fall stå i navnfeltet til Office. Er det en slik versjon du kjører anbefaler jeg at du avinstallerer den, og legger inn en vanlig utgave av Office.

Ser at enkelte har løst problemet med å sette IE som standard browser, men det er etter min mening ikke en fullgod løsning. Du kan eventuelt lage en ny profil for Outlook (Kontrollpanel, E-post, Profiler, Legg til) og se om det fungerer. Fungerer det så kan du bare kopiere profilen din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...