Gå til innhold

BK: Det hvite hus


Anbefalte innlegg

Det hvite hus

 

Bildet er fjernet.

 

Beskrivelse:

Gammelt bilde, men prøver meg på SH.

Bare å fyre løs med kritikk, for de som har lyst.

 

Evalueringsnivå Kritikk:

Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det.

 

Link til bildesiden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Midtstillingen er helt grei på dette motivet, siden bygningen ikke er består av en ren flate så hjelper jo også selve arkitekturen med på å gjøre det litt levende. At det burde vært rett behøver jeg ikke nevne. Når jeg betrakter bildet får jeg hele tiden et ønske om å se mer av nedre del på stakitten i front. Ellers synes jeg det er en fin konvertering som har hele spektret fra rent svart til rent hvitt. Fin eksponering og god utnyttelse av lys og skygger. Flagget på halv stang, litt nyskjerrig på i hvilken anledning.

Lenke til kommentar

Midtstillingen er helt grei på dette motivet, siden bygningen ikke er består av en ren flate så hjelper jo også selve arkitekturen med på å gjøre det litt levende. At det burde vært rett behøver jeg ikke nevne. Når jeg betrakter bildet får jeg hele tiden et ønske om å se mer av nedre del på stakitten i front. Ellers synes jeg det er en fin konvertering som har hele spektret fra rent svart til rent hvitt. Fin eksponering og god utnyttelse av lys og skygger. Flagget på halv stang, litt nyskjerrig på i hvilken anledning.

 

Takk Tjernshaugen...:)Bildet er IKKE skjevt, selv om det kan se slik ut.

Kan være enig i det du sier ang. stakittgjerde i front.

Det flagges på halv stang pga. skyting på en skole. Mange drept. Virginia tech i 2007

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...