SG_93 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 hei jeg har et problem med å av installere Sims 3 for når jeg først skulle av installere det tok jeg den lette vei å bare sletta mappen, som ikke var en god ide noen som vet hvordan jeg kan fjerne alt så jeg får installert dette igjen? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 har du prøvd med ccleaner? Lenke til kommentar
SG_93 Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 ja det kommer opp det samme Lenke til kommentar
greenman Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 du kan jo prøve forskellige programmer som: revo uninstaller eller absolute uninstaller Lenke til kommentar
SG_93 Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 du kan jo prøve forskellige programmer som: revo uninstaller eller absolute uninstaller Takk for svar kan prøve det ut Lenke til kommentar
SG_93 Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Tusen Takk Bibow Revo uninstaller hjalp meg veldig med både sims og et par andre programmer Tusen Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå