Dahoo Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Hei. Lurer på om det er normalt at macbook pro lukter som ny elektronikk lenge? Evt hvor lenge kan jeg forvente at det lukter? Har hørt så mye om disse mac proene som lukter.. Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Om jeg har forstått deg rett så spør du om det er normalt at ny elektronikk lukter ny elekronikk? Ja, jeg tror at det er naturlig. Synes selv det er deilig med langvarig elektronikkduft. Lenke til kommentar
Dahoo Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Etter jeg har sittet lenge med den, så føles det litt sånn i nesa som etter man har badet i klorvann... Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Etter jeg har sittet lenge med den, så føles det litt sånn i nesa som etter man har badet i klorvann... Merkelig. Etter et år og 3 måneder lukter den iallefall ikke noe spesielt. Lenke til kommentar
Dahoo Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Er snakk om at den er ca en uke gammel.. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Vil nok vare en stund til. Sett på en vifte og la den blåse rett på pcen i en rettning som fører lufta bort fra deg så vil den ikke irritere så mye og du slipper å få i deg eventuelle skadelige stoffer som ble brukt under fabrikasjonen av pcen. Ellers så har du jo noen andre muligheter som å spyle Macbook'en med en høytrykks slange om du føler at du virkelig må bli kvitt lukta , du vil fortsatt kunne skryte over at du er den stolte eieren av en Macbook pro (spøk). Uansett den skal forsvinne etter hvert , men er det en kraftig svidd lukt så bør man være litt obs og sjekke pcen litt grundigere. Lenke til kommentar
jhammer Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Det er ikke vanlig at lukten skal henge ved i lang tid. Hvis det ikke gir seg bør du kontakte salgsstedet eller Apple support for å høre hva de sier. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 har hatt min mbp i 3 uker ca og har ikke merket noen som helt lukt fra den what so ever. Lenke til kommentar
Dahoo Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Lukten er der selv om macen ikke står på. selv om den har ligget hele natten avslått så lukter det litt. Regner da med at dette bare er ny plastikk lukt? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Om den fortsatt lukter like ille nå som den gjorde for en uke siden så ta den med til en Apple forhandler og spør om det er normalt at den skal lukte slik. Lenke til kommentar
Dahoo Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Var innom expert idag, og de lukta akkurat det samme de som stod der.. Så da regner jeg med at det skal være sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå