junkish Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) klarer ikke bestemme meg om jeg skal bestille dette for pc eller xbox hehe.. Endret 24. august 2011 av junkish Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Tror dere high res textures blir med i pc versjonen eller kommer det med en patch senere? Jeg tror vi skal være glad til om det kommer i det hele tatt. Hverken Oblivion eller Fallout 3 hadde vel noe sånt? Skyrim kommer neppe til å revolusjonere grafikk på PC, men den ser ut til å få et merkbart løft fra Oblivion samtidig som menneskene endelig ikke ser ut som oppblåste ballonger Witcher 2 har definitivt myye bedre grafikk, men et eller annet sier meg at jeg kommer til å bruker mer tid på Skyrim Gleder meg! Lenke til kommentar
Gjest medlem-242973 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Mulig det har blitt sagt noe om dette før og at det har gått meg hus forbi, men er det mulig å slåss fra hesteryggen nå? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Det er likevel ikke til å legge skjul på at kampsystemet minner noe veldig om det i Oblivion, og likte man det ikke der så blir det neppe noen forandring nå. Det vil si at man aldri fekter som sådan, og at dynamikken i sverdkamper gjerne består av å gå frem og tilbake på rett tidspunkt snarere enn å faktisk slåss. Dette er grunnen til at jeg ikke forstår "kjærligheten" folk har for Elder Scroll serien, det er da sååå kjedelig.... ^ Ikke misforstå, jeg skal kjøpe dette (hovedsaklig for å se grafikken og dragene), men jeg kommer ikke til å bruke sverd...., pil & bue og magi for full pinne. Kjøpte meg Oblivion til PS3, men det varte ikke mange timene, for noe så tørt og kjedelig gameplay... Demon Souls / Dark Souls blir nok det store for meg. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Witcher 2 har definitivt myye bedre grafikk, Heh? Ser ut til at syn på grafikk nok en gang er subjektivt. Minner meg om den gangen folk sat Gothic 3 hadde bedre grafikk enn Oblivion. Men ja W2 ligger tettere opptil Skyrim enn Gothic 3 gjorde til Oblivion ihvertfall. Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Yarr! Håper på regn og sludd en periode etter 11.11, for da kommer jeg til å sitte inne med Skyrim uansett. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Skyrim! årets kjempe, kan si hva man vil om Bethesda, men å lage rollespill man kan bruke endeløse timer på, det kan de så godt. Morrowind Og Oblivion har gått i årevis her i hjemmet, går fortsatt en sjeldent gang, og skyrim blir ikke annerledes. Tenker mest på små ting her, er det slik at de har tatt noen ting fra Fallout for å sprite opp sitt eget produkt? Crafting foreksempel, eller perks ? Det er jo såklart de beste aspektene fra Fallout, så håper det er implentert. Intet annet å gjøre enn å bestille collectors edition, gå tidlig på posten 11.11.11 og så låse seg inne et par uker, for det her blir revolusjon og kanskje tiårets rollespill. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Tenker mest på små ting her, er det slik at de har tatt noen ting fra Fallout for å sprite opp sitt eget produkt? Crafting foreksempel, eller perks ? Det er jo såklart de beste aspektene fra Fallout, så håper det er implentert. Intet annet å gjøre enn å bestille collectors edition, gå tidlig på posten 11.11.11 og så låse seg inne et par uker, for det her blir revolusjon og kanskje tiårets rollespill. Nå er vi veldig tidlig i tiåret, da.. Gudene vet hva slags rollespill som kan dukke opp i f.eks. 2018. Men ja, det har et perks-system sånn ca. à la Fallout3. Jeg har sett det bli kalt et "perk tree", så om det betyr at man må låse opp ting utover i "grenene", eller om man fortsatt kan velge hva man vil så lenge man har skills og level som trengs, vet jeg ikke. Og ja, det er også crafting, ikke bare potions osv som vanlig, men også våpen. Du kan slå løs jernmalm i hulevegger som du senere kan bruke til å smi et sverd osv. Endret 25. august 2011 av Riboflavin' Lenke til kommentar
Kvalatad Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Skal spare penger til spill pc 11.11.11 Blir bra viss det blir ein mix mellom Morrowind og Oblivion. Eg personleg likte Oblivion best, men Morrowind hadde fantastisk atmosfære. Kjøpte Oblivion på release dagen i 2006, men blei svært skuffa då mitt nye skjermkort ikkje var så supert som eg hadde håpet på.Så nå skal det bli splitter ny PC! Likte godt "kontakt" kampsystemet i Oblivion men blei skuffa av at ein ikkje kunne "stabbe" motstanderen, berre svinge sverdet\dagger venstre, høgre.Men Har sett klipp på youtube om du er "assasain" så kan du "stabbe" folk iallefall med dagger. Håper dei oppgraderer kampsystemet til å bli meir sømløst, dynamisk og effektivt. Elles savne eg meir distinksjon mellom rasene. Beste eksemplet eg kommer på er viss du som Kajiht(?) kunne springe på alle fire, eller iallefall ha mykje større fart og bevegelse og smidighet enn dei andre rasene, og hva er ein katt uten klør!! Samme med fks Orc som kunne vert meir brutal. Lenke til kommentar
crazyshit94 Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Noen som vet om det enda er forskjell på hokjønn og hannkjønn? Endret 25. august 2011 av crazyshit94 Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Sikkert et dumt spørsmål, men er det stemmedialog i spillet eller er det tekstbasert? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Tror dere high res textures blir med i pc versjonen eller kommer det med en patch senere? Jeg tror vi skal være glad til om det kommer i det hele tatt. Hverken Oblivion eller Fallout 3 hadde vel noe sånt? Jo, det har dei - om enn ikkje supplerte av Bethesda: Quarl's Texture Pack III (Oblivion) NMC's Texture Pack (Fallout 3) Difor dristar eg meg til å spå at det raskt kjem teksturpakkar (og anna snacks) til Skyrim òg. Noen som vet om det enda er forskjell på hokjønn og hannkjønn? Var det før (+ eller - 5 på ulike stats, oftast +5 Endurance og -5 Strength for female, og omvendt for male), men det forsvann (så vidt eg veit) i Oblivion. Ikkje PK nok. Likte godt "kontakt" kampsystemet i Oblivion men blei skuffa av at ein ikkje kunne "stabbe" motstanderen, berre svinge sverdet\dagger venstre, høgre. På norsk: Stikke. Endret 26. august 2011 av Zealuu 1 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 klarer ikke bestemme meg om jeg skal bestille dette for pc eller xbox hehe.. Du kan modde til PC, så tror jeg PC er det beste valget sånn sett. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 De to første DLC blir eksklusive for X360 i 30 dager. Må si jeg hater sånne eksklusive DLC-greier. Men heldigvis gjelder det bare 30 dager. http://xbox360.ign.com/articles/119/1190880p1.html Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 De to første DLC blir eksklusive for X360 i 30 dager. Må si jeg hater sånne eksklusive DLC-greier. Men heldigvis gjelder det bare 30 dager. http://xbox360.ign.com/articles/119/1190880p1.html Se positivt på det, nå vet vi jo i allefall at det kommer minst 2 dlc'er Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 At dei har DLC klart så tidleg er vel ikkje direkte positivt... Ugh. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 At dei har DLC klart så tidleg er vel ikkje direkte positivt... Ugh. Det er jo enda ingen som vet når dlc'en kom ut. Det pleier å være en del av planliggingen å bestemme tidlig om man skal ha DLC eller ikke. Vi fikk jo tidlig vite at de første pakkene til GTA 4 skulle være ekslusive for xbox, men det tok jo lang tid før de kom, og de var jo utrolig gode når de kom. Tviler nemlig på at dette er snakk om day one DLC. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Med tanke på at den første (eller andre) DLCen som kom til Oblivion (rustning til hesten for 2$) bare kom en knapp måne etter at spillet var ute så kommer jeg ikke til å bli overrasket over om det kommer et like dumt opplegg til Skyrim. Men jeg går ut i fra at dem har lest litt feedback på forumet sitt, så jeg tviler på at det blir like latterlig som det var til Oblivion. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Dette ble forhåndsbestillt dagen det kom på steam GLEDER SEG! Endret 28. august 2011 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Witcher 2 har definitivt myye bedre grafikk, Heh? Ser ut til at syn på grafikk nok en gang er subjektivt. Minner meg om den gangen folk sat Gothic 3 hadde bedre grafikk enn Oblivion. Men ja W2 ligger tettere opptil Skyrim enn Gothic 3 gjorde til Oblivion ihvertfall. Jeg har en mistanke om at du er blind, eller ikke vet hva god grafikk betyr Enten det eller så har du bare glemt hvordan W2 ser ut, her er et eksempel: http://cdn.gamerant.com/wp-content/uploads/The-Witcher-2-Screenshot-6.jpg W2 har mye mer detaljerte objekter, skarpere teksturer og bedre lyseffekter enn Skyrim. Skyrim kompanserer med mye større områder, men ulempen med det er at de i mye større grad må gjenbruke innhold (har du sett en bar i Skyrim har du sett alle). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå