Griznah Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Hei! Jeg er på utkikk etter ny spiller til bilen min, og har noen kriterier: 1) Spille mp3 (VBR og min. CBR 320) fra USB (minst opp til 8GB stick) 2) Multilinje display så man kan se Track #, artist og title samtidig 3) Minst en lav-nivåutgang (dette har vel "alle") 4) DAB 5) Helst under 2k. Pioneer sin DEH-8300SD er veldig nærme, men jeg er ikke 100% fornøyd med displayet, kunne godt tenkt meg flere tegn i lengden/bredden og den mangler jo DAB. Noen som kan tipse meg om alternativer? Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 JVC, kenwood og blaupunkt har noen modeller med DAB, forøvrig om de har en usb-kontakt er jeg usikker om. Jeg selv har Kenwood KDC-DAB41U som jeg er fornøyd med så langt, følger tom. en antenne til å klistre på frontruta ( slik at du slipper å bruke 500kr på å kjøpe seperat) Men jeg er dog usikker om den oppfyller kravet ditt mtp display. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Tror jeg går for en Pioneer DEH-9300SD. Ingen DAB men Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 DAB er egentlig litt oppskrytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå