pakini Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 La dere på dere? Skal slutte no, men er livredd disse kiloene.... Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Når man ikke har røyk så må man ha noe annet å slafse på Sitat fra mamma som gikk opp i vekt etter røykslutt. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Jeg gikk IKKE opp i vekt da jeg slutta å røyke, jeg tror det er en individuell ting... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Jeg la på meg ja. Ble veldig mye sjokolade de første ukene. Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Kan også nevne det at det var en jente som gikk i klassen min. Hun sa selv hun la mye på seg da hun sluttet og spiste mye smågodt Men hun klarte vel ikke å styre seg unna søtsakene. kan godt hend du klarer d. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Det er jo bare og fortsette med samme kosthold som til vanlig. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Jeg svarer for fattern. Han gikk veldig opp i vekt, veide ca 110 kg. Nå veier han 125 kg. Selv om han er han en stor vel trent mann, så gikk han opp 15 kg rett etter at han sluttet med røyking. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Det er normalt å gå opp i vekt når man slutter å røyke siden man får mer matlyst og ofte trenger noe annet usunt å erstatte røyken med. Om du klarer å holde deg unna mye mat og snop, så skal det ikke være noe problem. Sigaretter holder ikke vekten nede av biologiske årsaker og inneholder ingen stoffer som reduserer vekt eller øker forbrenning. Den bare holder apetitten nede Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Nei, har ikke gått noe særlig opp i vekt. Hvis jeg har det så merker jeg det ikke engang på klær eller kroppsform.. Og jeg tror ærlig talt at jeg kommer til å gå ned nå etterhvert, da jeg ikke får lyst til å spise opp maten fort så jeg kan få ta meg en etterlengtet røyk. Spiser heller ikke nevneverdig mer dritt. Det varier helt sikkert fra person til person. Jeg for min del føler ikke at jeg måtte erstatte røyken med noe annet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 For å gå opp i vekt må du ete meir enn normalt. Om du byttar ut røyken med noko kalorifattig, eller ingenting, så går du ikkje opp i vekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå