Enceladus Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Har lyst å kjøpe meg en trådløs xbox gamepad til å bruke i windows. Hvordan fugerer dette i spill? Nye såvel som gamle? Er det noen problemer? Er det knotete å få til eller fungerer alt som en drøm? Og hvordan fungerer gamepadden til generell windows bruk og surfing på nett? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Jeg har kablet selv, men man kan bruke trådløs, men da må man kjøpe en eller annen dingseboms. Er nok andre som kan si mer om akkurat hvilken greie du skal kjøpe. Funker som bare det i de fleste spill, men har også møtt på problemer, men der har jeg fikset og herjet. Funker som regel som en drøm, ihvertfall i nyere spill, i eldre kan det være litt mer jobb. Og man bruker da ikke gamepaden til generell windowsbruk og surfing. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Bruker min 360 kontroller (m/kabel) uten å merke noe problemer med det. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Hadde jo vært en fordel om man kunne bruke den til å flytte musepekeren i windows. Går ikke dette ann i det hele tatt? Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Jeg har en trådløs mottaker. Har bare prøvd den i et par bilspill, og der fungerer den bra Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Hadde jo vært en fordel om man kunne bruke den til å flytte musepekeren i windows. Går ikke dette ann i det hele tatt? Har ikke sett at det er mulig, men ser heller ikke poenge med å erstate en mus med en gamepad. Lenke til kommentar
Milktea Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 http://www.redcl0ud.com/controlmk/ Det er veldig mulig, og det er ikke dumt i det hele tatt. Programmet er ideelt for å surfe nettet såvel som å bruke gamepad i spill som har dårlig eller null støtte for annet enn mus og tastatur. Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Jeg har en trådløs mottaker. Har bare prøvd den i et par bilspill, og der fungerer den bra Er det mulig å bruke flere kontrollere på 1 receiver? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Funker utmerket. Microsoft lager jo både windows og xbox, så de er helt kompatible. Men du må kanskje ha en kabel med USB, av typen som følger med "charging kit". Den plugger i på toppen av joypaden og inn i PC USB-port. Eller en trådlås boks-dings. Trenger ikke ekstra driver engang, windows finner den selv. Endret 27. august 2011 av Bytex Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Funker utmerket. Microsoft lager jo både windows og xbox, så de er helt kompatible. Men du må kanskje ha en kabel med USB, av typen som følger med "charging kit". Den plugger i på toppen av joypaden og inn i PC USB-port. Eller en trådlås boks-dings. Trenger ikke ekstra driver engang, windows finner den selv. Den kablen fra Play n Charge kitet fungerer ikke du må ha en kablet eller usb reciver som slik http://www.amazon.com/Xbox-Wireless-Gaming-Receiver-Black/dp/tags-on-product/B0032A0RBC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå