Niklasp Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Vil gjøre det lettere å kontrollere hvem du deler med. Facebook gjør store endringer Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Liker ikke Facebook... Liker ikke at jeg er på facern.... Liker ikke alle tankene som folk deler med alle heller: "Var på do og bærsja. Det var digg! nå skal jeg spise sjokoladekake å se på siste episode av Smallville" HVEM BRYR SEG?! Jeg har ikke lyst til å være på Facern!!! men jeg føler at jeg må... Lenke til kommentar
XAndy Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Muligheten til å se hvordan profilen din ser ut for andre, har da Facebook hatt lenge? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 enda flere forandringer? -.- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Du har lenge kunnet sjekke hvordan profilen din ser ut for andre, men det er tydelig at folk har problemer med å gå inn på innstillingene... Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Hvorfor fjerne Places..? Lenke til kommentar
flippi3 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Hvorfor fjerne places, det e den ene nye tingen som eg faktisk likar pga spesiele tilbud/gratis ting på elkjøp 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Jeg er glad for at jeg aldri registrerte meg når jeg ser alle de negative tilbakemeldingene. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Jeg tror ikke dette behøver å være smart. Hvis man ser på mange av de som bruker facebook er mye av gleden å følge med på hva andre skriver. Jeg tror at et av Google+ sine problemer er at folk ikke får nok innsyn hvis folk blir for flinke til å poste til utvalgte grupper slik at man får begrenset innsyn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Jeg tror ikke dette behøver å være smart. Hvis man ser på mange av de som bruker facebook er mye av gleden å følge med på hva andre skriver. Jeg tror at et av Google+ sine problemer er at folk ikke får nok innsyn hvis folk blir for flinke til å poste til utvalgte grupper slik at man får begrenset innsyn. Det er nok vanskelig å stalke noen som ikke deler hva de gjør med alle andre... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Noen som har fått disse endringene? Jeg ser ikke noe nytt Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Jeg er glad for at jeg aldri registrerte meg når jeg ser alle de negative tilbakemeldingene. Tommelfingerregel på nett: 1 misfornøyd skaper mer støy enn 9 fornøyde. Jeg er, generelt sett, fornøyd med Facebook. Nå må de neste 9 være misfornøyd, så blir det balanse Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Jeg liker i utgangspunktet ikke Facebook, og jeg likte det ikke før heller. Du har ett godt poeng da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå