skulegutan Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Hvordan får jeg lukta til å sitte i klærne?? Tøymykner lukten setter jeg ikke fast som de gjør i andres klær Noen av dere som har noen gode råd/tips hva jeg kan bruke/gjøre for å få dette til å funke? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Sette seg fast? Hva mener du? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 At det lukter tøymykner, vel. Jeg kjenner aldri heller tøymyknerlukt av klærne mine. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Det er vel ikke tøymykneren som gjør det. Men vaskemiddel med "parfyme". Deretter bruke samme sort over lengre tid. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 vel, jeg syns det lukter av klærne mine etter, og jeg bruker comfort soft hvite-greia. Himmelsk lukt, men det holder ikke evig. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Kan forresten anbefale å bruke tøymykner uten parfyme, så er du mindre utsatt for allergier. 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Du heller tøymykneren i riktig beholder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå