Simvik91 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Ey. Min garderobe består av: Gensere: LITE! Her trenger jeg tips! Skjorter: - en del skjorter fra H&M (her er jeg godt forspent!) T-skjorter: - To hvite t-skjorter (1 crew-hals og 1 v-hals) og 1 sort t-skjorte (v-hals) fra Dressmann - og en del andre t-skjorter med trykk på, men det bruker jeg generelt bare mindre og mindre Bukser: - To nyinnkjøpte grå slimfit-bukser, fra Cheap Monday (foreløbig en smule trange, men de utvider seg visst en smule etterhvert også så dette blir bra får vi håpe!) - En beige chinos, fra H&M Fottøy: - et par grå converse - et par greie loafers + undertøy, sokker og solbriller og eventuelt andre ting jeg har glemt å nevne. Og det er egentlig det, alt annet jeg har er jeg misfornøyd med.... Hva synes dere jeg bør gjøre med garderoben min? Studielånet tikker inn om tid og stunder, og da bør det være rom for å bruke littegrann penger på klær hvertfall. Men ikke ta det som et tegn på at jeg vil sløse Er som nevnt spessielt ute etter tips om gensere eller cardigans eller slikt noe. Endret 24. august 2011 av Simvik91 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Bosted? Type stil er du på jakt etter? Kanskje fortelle litt om hva du liker/ikke liker i første-posten. Gjør det veldig mye lettere å svare Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1179896 Sjekk den tråden der du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå