SRP Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Hei, er usikker på om det er lov å åpne bytte tråder på forumet, om det er så må jeg bare beklage, venligst steng tråden om det er. Om ikke, så lurer jeg på om det er noen som er interessert i å bytte Dirt 3, (har en helt ny og ubrukt kode til Dirt 3 som brukes via Steam, dette er hele spillet til en verdi av ca 300kr.) mot et World of Warcraft 60 dagers Gamecard, som har en verdi av ca 200kr. Må være brukbar på den europeiske versjon av WoW. Om du har et WoW Gamecard til overs som er ubrukt og har lyst på en ny og ubrukt utgave av Dirt 3 gi meg en PM eller bare svar i denne posten så finner vi utav noe. Lenke til kommentar
magnifier Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Ville vært meget forsiktig med å trade steam-keys. Da de kan komme fra denne siden. Steam har selv sagt at kjøp fra denne siden kan medføre ban Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Så vidt jeg forstår det er det vel ikke lov til å bytte spill på en, ifg. forhandleren, ulovlig måte på forumet. Lenke til kommentar
SRP Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Okay. Venligst steng denne tråden. Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg