ColdCode Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Må dessverre være Canal Digital kunde. I hvertfall ifølge min far Voddler har jeg ikke prøvd selv, men tror Viasat har en lignende tjeneste, hvis du har det. Viaplay, tror jeg Lenke til kommentar
igxx Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 har ikke det heller, haha med gå inn på linken, ligger en film der Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Skal sjekke når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Må registrere og logge inn og styr, tror ikke jeg gidder Sorry. Endret 6. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
Ph.D Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 guten tag! Wie gehts? Ich heisse [Ph.D] Ich wohne im Norwegen Ich been siebenzehn yahre alt Was heist du? Wo wohnst du? ein, twei, drei, vier, vunf, secs(?), sieben, acht, neun, tzen(?). Ich liebe dich Tchuss(?) Sånn ca det jeg lærte iløpet av 3 år med tysk på ungdomsskole. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Guten abend! Kann ich ihnen helfen? Har ikke lært stort mer selv, men forstår utrolig mye av det som blir snakket av med noen av de tyske elevene som går på skolen her. Samme som Ph.D listet opp, og alltid stor forbokstav foran subjektiv (?) tror jeg det var. Fikk terpet oss utrolig på den mens jeg gikk u. skolen. Eins, zwei, drei, vier, fünf, sechs, sieben, acht, neun, zehn. Å telle på tysk er noe av det letteste. Standardsetninger; Auf wiedersehen - hadet / adjø Entschuldigung - Beklager / unnskyld Bitte - Vær så snill Wie geht es ihnen? - Hvordan har du det? Nicht gut - ikke bra Wie heissen Sie? - hva heter du? Woher kommen Sie? - Hvor er du fra? (kommer fra) Sprechen Sie deutsch? - Snakker du tysk? Verstehen Sie? - Forstår du? Ich verstehe nicht - jeg forstår ikke Jeg synes tysk er utrolig kult, synd vi ikke lærte det noe godt på ungdomsskolen. Edit: Stor forbokstav foran Sie. Endret 9. september 2011 av Friksjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå