MrL Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Audi A4 annonsebilde Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Mitt førsteinntrykk er: Mye himmel, lite bil. Altså det er såpass mye reflekser at jeg ikke får noe særlig innttrykk av bilden og når dette er er bilde som skal gi meg best mulig inntrykk av bilen så synes jeg det blir baklengs. Bilens plassering i bildeflaten synes jeg er god. Hva med å finne en bedre lokasjon (som du skriver) og kanskje ta bildet noe senere på kvelden når himmelen er mørkere og ikke reflekterer så mye. Alterntivt kan du sette på et polariseringsfilter som i det minste vil ta mesteparten av refleksene på vinduene om du stiller det rett... Det er mulig bildet ikke er helt i vater, men for meg fremstår det ikke som skjevt. Det ser ut som du har klart å styre unna den klassiske med speilbildet av fotografen i bilen og det er også positivt og noe du bør huske også om du tar bildet igjen i andre omgivelser... Sleng en glamourmodell på panseret også så har du en vinner ;-) Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Kjørt bilen litt lenger frem så hadde du unngått husene i bakgrunnen pluss litt lavere vinkel, kanskje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg