DA95 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) jo, jeg tenkte å jobbe med medisin. men idag på skolen fikk vi vite mer om studiespesialisering.jeg er ikke fan av matte ( ja det er rart med tanke på at jeg ville jobbe med medisin) så jeg tenkter å ta 1P, men da lurer jeg på hva jeg kan gjøre da? liksom hva jeg kan bli, jobbe som osv. jeg vet ikke hva jeg skal bli, så hvis dere kunne ramse opp høyskolene som jeg kan komme inn i med studiekompetanse uten realfag ogsånt ville jeg vært veldig takknemlig. Endret 24. august 2011 av DA95 Lenke til kommentar
thaugrud Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Medisinstudier i norge krever Kjemi 1+2, Fysikk 1 og matte R1. Så da har du to valg når det gjelder matte: 1. Gå P1 i første, S1 i andre og S2 i tredje (S1+S2=R1) 2. Gå T1 i første og R1 i andre Disse skolene tilbyr medisin studier: Universitetet i Oslo Universitetet i Bergen Universitetet i Tromsø NTNU Endret 24. august 2011 av HelloWorld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå