tomsi42 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Er ikke overrasket, jeg sa vel det for flere år siden at Sony nok kom til å konkurere med Canon/Nikon, ja sogar muligens passere dem Jeg kan være enig i at Sony har tatt igjen Canon når det gjelder sensor-teknologi. Det vil jo være en fordel for Nikon som får sensorene sine fra Sony (dog etter egne spesifikasjoner). Sony er også klart mer innovative enn Canon/Nikon; dog har Canon/Nikon fortsatt en fordel på objektivsiden. Lenke til kommentar
Meier Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Den er bedre på mange områder. Det er bare å lese spesifikasjonene for å finne en rekke punkter den er bedre på. Men det er selvsagt en del ting som ikke er testet og publisert ennå. som f.eks dxomark sensortester. Med tanke på hvor bra 16 Mp-sensoren til Sony ble så lurer jeg på hvor bra denne blir. Klarer Sony å hoppe etter Virkola og overgå seg selv? Ja, det kan jo se ut som et bra video kamera dette. Synd ikke Nikon linser passer. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Ja, det kan jo se ut som et bra video kamera dette. Synd ikke Nikon linser passer. Du kan bruke Nikon-optikk med adapter: http://www.bhphotovideo.com/c/product/774466-REG/Dot_Line_DL_0806_NEX_Adapter_f_Nikon_F_AF.html Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Var å leverte inn A-55'en hos elkjip i dag :-P Da er det bare å vente litt på en bra deal på A-65 eller A-77 :-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg