Gå til innhold

Mulig å bygge på HP ProBook 4330s

Mrwax95

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det vel egentlig ikke lov til å bygge på PCen fra skolen uten tillatelse fra IT-ansvarlig? Jeg tror det vil bli det samme som å ødelegge PCen, dvs. du må betale fullpris for den.

Feil, skole pc kan du kjøpe på slutten av året for langt under fullpris :)

Så blir ikke så ille pris for laptopen.

Lenke til kommentar

Hei! :D

Jeg starta nettop på VGS1 nå ig da fikk jeg Ny pc... Har selv bygd meg stasjonær pc og lurer på om det er Mulig å bygge på HP ProBook 4330s ? Bytte ramkort og Skjermkort ? :)

Takk! :D

Hei.

Å oppgradere RAM er enkelt. Du har 2 minne spor. I de så sitter det nå 2 + 1Gb RAM. Det er max du kan kjøre med 32bit Windows. Maskinen din støtter 4 + 4 = 8Gb RAM. Men da må du ha 64bit Wwindows. RAM oppgradering skal heller ikke bryte garantien.

Skjermkort skifte er litt mere omfattende. Men tror det er mulig på din pc. Siden denne også ble levert med ATI grafikk.

Du finner nødvendeg info her: http://bizsupport2.austin.hp.com/bc/docs/support/SupportManual/c02844459/c02844459.pdf

Lykke til. :innocent:

Lenke til kommentar

Harddisk og RAM kan du oppgradere, glem absolutt alt annet.

1. Du mister absolutt all for for garanti ved å prøve å oppgradere noe annet.

2. Det vil være en formidabel jobb å bytte skjermkort, prosessor o.l.

3. Kjøleproblemer, kjølingen er kun beregnet på det som kommer med maskina som standard.

4. Skal du begynne å skru så dypt, bør du ha inngående kunnskap om å skru på bærbare, det er langt i fra som å skru på stasjonære.

- Mortis

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...