Han Far Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Hei Jeg er for øyeblikket 1.73 høy, 80-82 kg, ca 20% kroppsfett. Nå som badesesongen er forbi og semesteret er i gang synes jeg at det er på tide å få tilbake ølvommen. Tenker å gå opp til 30% fett før jul. Helst vil jeg miste en del muskelmasse og, ønsker å gå ned til 1RM 60 kg i bøy. Har akkurat begynt med Colonel Sanders 3x8, er det et bra program? Om vekta går opp eller ned er ikke så nøye, så lenge den redistribueres mer sentralt. 1 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 excuse me, wtf.. hvorfor vil du gå opp i fett% og få mindre muskelmasse? og bli svakere? Ellers funker det sikkert og sitte og ligge hele dagen og spise søppel noob Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 I support this! Kaloriunderskudd i starten, lite proteiner og minimalt med trening. Når du føler du har gått ned nok i vekt kan du starte å fråtse igjen. Easy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå