HelloKjersti Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 I hvert fra et nevrologisk synspunkt. Les hele saken Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Gaming- a road to salvation. the cure for everything. Lenke til kommentar
straumoy_InnleggNO Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 A game a day, keeps the doctor away Lenke til kommentar
elgitar Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 A game a day, keeps the doctor away Og kanskje pengene i lommeboka også? Skjønte poenget ditt, men følte bare for en ekstremt dårlig spøk. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Jeg vil nå si at man ikke kan lære en døyt av koordinasjon av Wii. Man må jo trosse fysiske lover bare for å få figuren til å gjøre det man vil. Spesielt i bordtennis! Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 At spill er bra for meg har jeg visst siden jeg var 5 år. Lenke til kommentar
straumoy_InnleggNO Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 A game a day, keeps the doctor away Og kanskje pengene i lommeboka også? Skjønte poenget ditt, men følte bare for en ekstremt dårlig spøk. Jeg kan komme med en mer økonomisk variant: A gaming session a day, keeps the doctor away. Så slipper du å kjøpe et nytt spill hver dag 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå