CharlieKarl Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 For noen uker siden begynte HTC Desire min å lage problemer. Når jeg slo den på så virket alt som normalt, men etter en stund mistet jeg plutselig signalet og fikk "kun nødanrop", sett inn sim-kort etc. Etter 1-2 uker med det problemet virket plutselig alt som normalt. Nå i dag fikk jeg plutselig "kun nødangrop" igjen og mobilen min påstår at det ikke er sim-kort i den. Nå er det ingen måter å få den til å fungere igjen, så regnet nesten med enten det var defekt sim-kort eller defekt simkortleser. Jeg prøvde en annen sitt sim-kort i min mobil, og da kom det opp slå inn pin-kode osv, helt som normalt. Regnet da med at det var simkortet som var ødelagt. Det rare var at det viste seg at mitt simkort fungerte helt fint i hans telefon! Hvordan kan det ha seg? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Sikkert bare et lykketreff at det virket i hans telefon der og da. Jeg hadde bestilt et nytt simkort fra operatøren min med en gang. Lenke til kommentar
CharlieKarl Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Tok det ut av mobilen i noen timer, da virket det når jeg satt det inn igjen. Var slik jeg fikset det sist gang også. Er vel store sjanser for at dette bare er en midlertidig løsning. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Tok det ut av mobilen i noen timer, da virket det når jeg satt det inn igjen. Var slik jeg fikset det sist gang også. Er vel store sjanser for at dette bare er en midlertidig løsning. Sansynlig vis. Bestill et nytt, pleier å være gratis fra operatørens nettsted, eller 100-200,- i butikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå