Gå til innhold

BK: Nostalgi


Anbefalte innlegg

Nostalgi

 

Bildet er fjernet.

 

Beskrivelse:

Bildet er hentet fra Bergensbanens 100 års jubileum da jubileumstoget passerte Jevnaker. Alle moderne ting som hus, biler og stolper er klonet bort. er klonet bort.

Himmelen har jeg gitt litt mer dybde og laget noen skyer.

 

Evalueringsnivå Tips:

Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer.

 

Link til bildesiden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker valget av motiv. Om jeg skal gi et tips så kommer det ut ifra at jeg savner å se dybde i landskapet foran kjøreretningen. Det kunne vært gjort under opptak ved vri kameraet til høyre for å legge venstre bildekant rett bak førerhuset istedet for så langt bak som det er nå - da ville du fått ca. 1/3 del bildeflate å legge foran lokomotivet uten å miste noe av betydning.

Lenke til kommentar

Nostalgi

 

ffd.127x87.jpg

 

Beskrivelse:

Bildet er hentet fra Bergensbanens 100 års jubileum da jubileumstoget passerte Jevnaker. Alle moderne ting som hus, biler og stolper er klonet bort. er klonet bort.

Himmelen har jeg gitt litt mer dybde og laget noen skyer.

 

Evalueringsnivå Tips:

Her ønsker jeg litt mer tanker rundt hva som trekker bildet opp og eventuelt et tips om forbedring. Hvis jeg er interessert i det tipset så kan det hende jeg spør om mer detaljer om hva/hvordan.

 

Link til bildesiden

Alltid kjekt med bilder med litt historie,spennende og fint bilde,sender et til deg der eg har rettet det litt og lagt litt sharpen som forslag til forbedring.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...