Gå til innhold

Spørsmål om av/på-knappen på HTC Wildfire S, og om de fire "touch-knappene!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nå fått meg en Wildifre S, som jeg så langt er veldig fornøyd med. Imidlertid har jeg tre spørsmål, som jeg kan se for meg at alle som har android 2.3 kan svare på.

Først lurer jeg på om jeg kan bruke av/på-knappen til å avslutte samtaler. Slik den er nå så slår den bare av skjermen når jeg trykker på den. Har prøvd å google, men da finner jeg bare guider for android 2.2, og jeg finner ikke igjen de aktuelle innstillingene.

Mitt andre spørsmål er om det er mulig å få de fire "touch-knappene" nedenfor skjermen til å bestandig lyse når telefonen er i bruk. Foreløpig lyser de bare i enkelte funksjoner, men det hadde vært greit om de lyste generelt. Jeg vet nå hvilken knapp som er hvor, men i mørket hadde det vært greit å kunne se dette tydeligere.

Det siste spørsmålet mitt går på e-postklienten. Har lagt inn båd emin hotmail og gmail-adresse, og felles for disse er at mail som jeg sletter via "app'en" ikke slettes i innkoksen på selve mailen. er det mulig å gjøre noe med dette? Er ikke så farlig, men føles litt unødvendig å slette det samme to ganger.

Håper dette ikke var alt for håpløse spørsmål, og at noen har mulighet til å svare meg på dette. Jeg er helt ny med android-systemet, men er så langt svært fornøyd, selv om det ikke er alt jeg helt har forstått enda.

Takk for all hjelp!

Elisa

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Det med knappene kan jeg ikke svare på.

Men angående mail, så går jeg utifra at Hotmail er satt opp som POP, her er det ikke mulig å gjøre endringer på begge plasser.

Jeg har dog ingen problem med at mail som jeg har på gmail på min android, blir slettet både på mobil og på pc.

Bruker du gmail-appen og ikke mail-appen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...