N.Copola Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Ut av tåka Bildet er fjernet. Beskrivelse: Et eksperimentbilde hvor jeg har jobbet med å få frem et klart område i tåka. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 likte bilde,ja du har jo fått den plassen ut av tåka,he he,så vakkert sted oxo... personlig liker jeg godt tåkebilder det gir litt ekstra rom for fantasien,ønsker deg en fin dag,jeg er nybegynner så teknisk kan jeg ikke utale meg,men jeg likte det jeg ser..smil Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 likte bilde,ja du har jo fått den plassen ut av tåka,he he,så vakkert sted oxo... personlig liker jeg godt tåkebilder det gir litt ekstra rom for fantasien,ønsker deg en fin dag,jeg er nybegynner så teknisk kan jeg ikke utale meg,men jeg likte det jeg ser..smil Takk for tilbakemeldingen Jeanette. Ja tåke gir en spesiell stemning. Ha en en fin dag du også Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Ett av de bedre bildene,...Fint med det "på avstand" lille røde huset som trer frem i tåken. Fin kompsisjon og fint at huset ike ble "midtstillt" i motivet. Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Ett av de bedre bildene,...Fint med det "på avstand" lille røde huset som trer frem i tåken. Fin kompsisjon og fint at huset ike ble "midtstillt" i motivet. Takk for hyggelig tilbakemelding Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Fin effekt du har fått frem. Selv om huset ikke er midtstilt, ville jeg likevel hatt det litt lenger fra sentrum. Dette måtte du i tilfelle gjort under opptak. Lenke til kommentar