Tove Iren Torland Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Ny komposisjon på høstlibellen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 For å ta komp først så tror jeg at noe kropping på det forrige bilde vil gjøre seg bedre. Her synes jeg det blir litt trangt og så virker det som øvre høyre hjørne ikke hører med på bildet .Det er mulig at strået deler av bildet på en måte. Ellers er både skarphet og farger på topp. Lenke til kommentar
jhammer Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Jeg så på det du la ut i går og det ble bedre tror jeg med denne strammere komposisjonen. Uansett likte jeg det andre også. Mvh Jens Hammersgård Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Skarphet, lys, farger og komposisjon synes jeg er topp! Det jeg savner i bildet er vingene. Disse er så sentrale og typiske for libellene at et bilde uten disse har for meg en vesentlig mangel. Å fotografere libeller er ikke bare lett (tro du meg; jeg har forsøkt svært mange ganger) Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Knallbra!! Skulle gjerne sett flere detaljer på vingene, men spennende med slikt selektivt fokus også! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Nydelig skarphet i fokusområdet her og farger og lys liker jeg også veldig godt. Når jeg ser tilbake på det første bildet liker jeg nok bedre den forrige kompen, men helst da med noe kutt i toppen og enda mer l venstre side. Uansett - dette er veldig flott! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg