Ole3 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Jeg har en SAAB 900 (-91) som nok ikke skal være på veien veldig mye lenger. Sommerdekkene bør skiftes, så jeg tenkte å bytte dem i noe brukt, men brukbart. Jeg ser derfor etter brukbare dekksett på felg. Hvordan finner jeg ut hvilke andre felger som passer rett på SAAB-spindelen? Volvo 240? Dekkdim er 185/65 R15 med firehulls felg. Takk for hjelp! //Ole Endret 24. august 2011 av Ole3 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Da må du finne noen felger som har riktig boltsirkel, riktig størrelse og riktig innpress. Er lettere å finne noen brukte dekk og få byttet over. koster ikke mye. Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Det ble dyrt men bra - Continental EcoContact 3. Nå stopper i alle fall bilen på rødt lys i regnvær //Ole3 Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Jeg antar det betyr at du har beholdt felgene, men IMO er det finest med originale Aero-felger til disse bilene. Har du ABS på bilen? Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Felger beholdt. Det er nok ikke aero-felgene, som jeg er helt enige i at er flotte, men noen uorginale felger i aluminium som fulgte bilen da jeg kjøpte den for noen år siden. ABSen sitter i høyrefoten Suveren bil med gode bremser, men sliter en allerede tapt kamp mot kong Rust. Men så er bilen allerede 21 år gammel og har levd sitt liv i Oslos saltlake. //Ole Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hehe. Lønner seg å ta en titt på "deler selges" på saab turbo club of norway sine forum. Der finner du gjerne slike ting til en billig penge . 1 Lenke til kommentar
Timster Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Stikk innom en høgger eller lignende, der kan du ofte få et helt sett med hjul som holder en sesong til for noen skarve hundrelapper. Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Hehe. Lønner seg å ta en titt på "deler selges" på saab turbo club of norway sine forum. Der finner du gjerne slike ting til en billig penge . Det var et godt tips! Tusen takk! //Ole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå