Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vanskelig kjærlighetsliv, er vi flere som sliter?


Anbefalte innlegg

Jeg har en eks, som har gått frem og tilbake med hva han vil. Har barn sammen med han. Jeg er veldig såret fordi jeg ville tro at han var glad i meg, tross at han kjeftet, kjeftet på meg hele tiden gjennom alle år. Han var alltid sur mot meg, men han alltid at han var det pga alt for masse følelser for meg.... og jeg håpet på at det var derfor da.... Men det kan virke som noe annet. Nå har han gått att og frem i lang lang tid.... Og innimellom sier han: at han er helt ferdig med meg. Og jeg spør: er du ikke glad i meg?.. Jo jeg er glad i deg, men jeg vil bare ikke leve sammen med deg lenger. Dette sårer meg, for dette skjer gjentatte ganger, for så at han snur litt.. og så går han tilbake til at han overhodet ikke vil leve sammen med meg. Gjennom alle årene så levde jeg i et mare, han kunne vekke meg mitt på natten og brøle meg i øret, han behandlet meg rett og slett ikke pent, så jeg skulle jo være glad for å bli kvitt han.

 

Nå er jeg i min egen leilighet, og sitter å nedpsyker meg selv. Sier til meg selv at " jeg ikke var pen nok" , " at jeg kan bare glemme å finne kjærligheten, for ingen vil ha en som meg", også har jeg bare møtt veggen.

 

Har også gått på noen spesielle smell som gjør alt så mye tyngre også.... Og jeg er nå utrolig redd og skepsis til alt som har med kjærlighetsliv å gjøre.

 

Er det noen andre som sliter med det samme?

 

Jeg er ganske apatisk av dette, og orker lite. Men jeg prøver... Tenkte å bli flink med å trene, og gjøre andre ting som kan kanskje få fokuset mitt vekk fra det som gjør meg vondt... men det værste er at en del ting hjelper bare en stund, også sitter man å stresser igjen.... Noen som har følt det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...