Hyperio Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Hyperio har tjent folket bra i dag ja. 3 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Ja, det må jeg si. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Hyperio har tjent folket bra i dag ja. Takket være deg fikk jeg se fyren som stakk hodet ut av vinduet for å se kampen 1 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Ville det ikke vært en ide å legge siden i bookmarks nå? Virker som det alltid er noen som trenger ^^ Endret 24. august 2011 av Veritas_ Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Ble svart hos meg, men fant en ny. Bare spør hvis noen trenger. Gotta love them arabs. Ser at minst en trodde jeg var en araber, det stemmer ikke, jeg tenkte på kommentatoren. Endret 24. august 2011 av Hyperio Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Walk it off, Raul! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Suarez goal Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Hva skjer med Blackburn forresten? Sykt. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Må neste si jeg forventer Exeter skal få et mål sånt som de spiller Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Står mye som vi gjorde store deler av forrige sesong. Står med ryggen mot mål og mottar ballen. Spilles mye på fot, og få bevegelser. De som kommer er ofte fra Suarez som kommer til å bli blant toppscorerne i PL i år om ikke noe merkelig skjer. 3 mål på 3 kamper. Adam og Henderson viser at de kan til tider. Likevel blir det får upresist fra begge i en del faser. Håper det går seg til når de blir varmere i drakta. La med en gang merke til at Adam slo høyt å langt når Carroll kom inn. Virker som fristelsen til å dælje opp på ham blir for stor. Spilte nesten bare etter bakken før han kom inn. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Merkelig situasjon der på Henderson. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Flaut ja. Dritdeilig med Carroll-goal. Fin var den og. Suarez er spinnvill i dag. Vært involvert i alle målene. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Håper laget kan fortsette og spille på seg selvtillit med denne seieren ! 3-0 er deilig ! Walk on ! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Skrtel. = dagens idiot... Trodde han hadde lagt slik fra seg, på samme tid da vi ble kvitt Hogdson. Jaja, satser på at Coates er smartere om han kommer inn... Endret 24. august 2011 av Jesus of Suburbia Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Skrtel. = dagens idiot... Flanagan var elendig i andreomgang. Etterlot seg masse rom, mistet ballen og var treg tilbake igjen. Helt klart tredjevalg på backen og enda ganske langt bak Kelly når det kommer til kvaliteter både offensivt og defensivt. Heldigvis er han ung og bare vil bli bedre. Forhåpentligvis. Merkbart hvor mye dårligere Carroll ble når Suarez gikk ut. Vi trenger en god spiss til. Liker N'Gog, men dessverre er jeg redd han ikke vil bli på det nivået vi ønsker at han skal komme opp på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå