Varmo Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 24/8-2011 Exeter v Liverpool Kickoff: 20.45 (Canal+ Fotball / Sky) Liverpool må tidlig i aksjon i ligacupen denne sesongen, etter forårets 6. plass i ligaen. I den andre runden møter man Exeter på St. James Park. Forventer en god mix av rutine og unge fjes. 2 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Lukter skrell med god odds! Exeter leder etter første omgang gir nesten 8 i odds hos betsafe! At Liverpool våkner etterhvert gjør at 8 på H til fulltid ikke er like spennende... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Får nok ikke se denne pga ut med dama, men håper på unguttene og benkesliterne+Carroll leverer varene. La Suarez hvile. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Alltid artig å spekulere i laguttak: Doni Flanagan - Skrtel - Carra - Robinson Shelvey - Spearing - Henderson Maxi - Kuyt - Downing Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Kjipt kamptidspunkt for meg her i Australia, men tror jeg går til sengs nå og så stå opp for å se kamp 04:30. Håper på å se Flanagan, Robinson, Shelvey og Sterling i aksjon i denne kampen. Så får vi sette inn på mer muskler mot slutten om det trengs. Bør bli seier i dag, noe annet vil være en katastrofe. Endret 24. august 2011 av MagnusW Lenke til kommentar
sector Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Alltid artig å spekulere i laguttak: Doni Flanagan - Skrtel - Carra - Robinson Shelvey - Spearing - Henderson Maxi - Kuyt - Downing Bør spare Carra, og sette inn Wilson. Han trenger vel litt kamptrening han også. Ellers er laget helt greit etter mitt syn. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Bra du laget tråd Termo. Bare for initiativet plusser jeg deg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Usikker på om jeg skal se denne eller om det blir Arsenal. Pool i LC de siste årene har vært moro, tror jeg går for den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Andy åpner scoringskontoen for sesongen! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Gleder meg til kamp! Ser ut til å stille en sterk tropp, spent på formen til Maxi og kanskje vi får se Steerling? Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Skal se om jeg får satt en tier på at Shelvey banker inn en 30-meters kanon Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Eneste jeg er 100% sikker på starter av de 11 jeg postet er Doni. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Vanskelig å sette opp lag, da jeg ikke er sikker på hvem som er med. Tror det kan bli noe ala dette: Doni Flani-Skrtel-Wilson-Enrique Spearing-Adam Maxi-Meireles-Downing Kuyt-Carroll Edit: 3` drakta som gjelder i dag, da Exeter spiller i Sunderland farger. Morrsomt navn på stadion deres da, oh yes, i do my homework. Endret 24. august 2011 av guttorm Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 24. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Vi bør absolutt slå Exeter med 12 mann guttis! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Kek, den "goes without saying" har vist spilt meg et puss. Ok, jeg tar ut Kuyt! Doni alene på topp Nei, jeg gidder ikke dette mer. Reiser på puben og drikker øl, Breake a leg! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Andy åpner scoringskontoen for sesongen! Det bør han virkelig i denne kampen Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Vanskelig å sette opp lag, da jeg ikke er sikker på hvem som er med. Tror det kan bli noe ala dette: Doni Flani-Skrtel-Wilson-Enrique Spearing-Adam Maxi-Meireles-Downing Kuyt-Carroll Edit: 3` drakta som gjelder i dag, da Exeter spiller i Sunderland farger. Morrsomt navn på stadion deres da, oh yes, i do my homework. Om de spiller i hvitt og rødt blir ikke vi å spille i samme drakta som mot Arsenal? Altså den sorte om det er noen som husker dårlig. Litt rart om vi kjører tredje drakta som nesten er helt hvit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Må jo vise frem tredjedrakta i Ligacupen vett. Litt razzle dazzle. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Usikker på om jeg skal se denne eller om det blir Arsenal. Pool i LC de siste årene har vært moro, tror jeg går for den. Må si Udinese - Titanic frister litt den og. Skal se om jeg får satt en tier på at Shelvey banker inn en 30-meters kanon Fant bare Shelvey som første målscorer til 17 i odds på NordicBet. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Line up: Reina, Flanno, Skrtel, Wilson, Robinson, Hendo, Adam, Raul, Spearing, Maxi Suarez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå