Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skal jeg returnere? (Komplett)

Anbefalte innlegg

Har kjøpt ny PC fra Komplett, og får ikke stilt på oppløsningen (står fast på 800x600). I tillegg er det hele tiden noen blå striper på skjermen (også i bios). Har selvsagt prøvd å installere nye drivere, og har også prøvd med en annen skjerm, men det nytter ikke. Om jeg feilsøker kommer det opp at skjermkortet har blitt slått av pga at noe er feil, og om jeg prøver å gå inn på selve Nvidia-innstillingene kommer det opp at "Du bruker ikke en skjerm som er koblet til Nvidia GPU". Prøvde også å installere Win7 på nytt, men ingen forskjell, og de strekene dukket opp også gjennom hele re-installasjonen.

En annen ting er at føttene på høyre side under kabinettet er presset litt inn, så maskinen står faktisk litt skjevt. Den er 5-7 millimeter lavere på den siden.

Utrolig slitsomt å ha brukt så mye penger på PC, og så funker den ikke når den først kommer i hus.

Hva bør jeg gjøre?

Endret av Tomriel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt klart reklamasjonssak uansett, men du er sikker på at du har satt skjermkabelen inn i skjermkortet og ikke i det integrerte som kanskje sitter på hovedkortet? Uansett ville jeg ha reklamert på PCn, og det kan jo virke som den har fått seg en trøkk (løst skjermkort(?)/skjeve føtter).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...