Gå til innhold

Kjøpe smartmobil nå eller vente til høsten?

ice3d

Anbefalte innlegg

Nå synes jeg tiden er inne for å parkere min SE Xperia X1 til fordel for en Android mobil. blir nesten litt trist å forlate denne geniale telefonen og win mobile 6.5, men nå har den blitt for ustabil og surfing går ikke raskt nok :cry:

Vurderer sterkt Galaxy II eller htc evo 3d. Galaxy II har jo en helt rå CPU, men liker egentlig htc sitt grensesnitt bedre, så vet ikke helt hva jeg skal velge. Men galaxy II har jo vært tilgjengelig på markedet i snart et halvt år, så vil det heller lønne seg å vente på neste nye telefon? Alltid surt å kjøpe en ny topp-mobil dersom de slipper en bedre utgave bare noen uker senere. Noen som tror det kommer en telefon som overgår galaxy II snart?

Endret av ice3d
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan alltid vente på noe bedre, spørsmålet er heller hva du skal kjøpe når du bestemmer deg for å kjøpe.

Jeg har Galaxy S og er meget fornøyd med den. En kollega har Galaxy S2 og er kjempefornøyd. Vi er begge gadgetfreeks :)

Mulighetene på disse telefonene er mange.

Endret av Mokolotivet
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Dersom du liker WM65 og den gode integrasjonen den tilbyr mot Outlook/Exchange og Office, bør du kanskje se på en telefon med Windows Phone 7 / Mango. Htc har et par, riktignok ikke helt nye, med med god ytelse, og ryktene sier at det kommer 2 nye den 1. september. Jeg har brukt WM i mange år selv, og vil vente til utvalget av WP-telefoner blir bedre før jeg vurderer bytte.

Se https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1211263

Endret av Slettet-fsaSP0zV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...