Gå til innhold

Ny Gaming PC. 10-12k til Battlefield 3 & beyond

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Smelly, hadde jeg vært deg, skulle jeg kjørt på med Corsair H60, som du linka til på Komplett tidligere i denne tråden... Tar mindre plass så du får plass til RAMen din, ANTAR at D14 lager mere lyd med sine 2 vifter enn H60, i tillegg til at D14 er GIGASVÆR... :p H60 er også billigere, og kjøler like bra ca... Lettere og montere også...

Har selv Corsair A70 som er gått ut av produksjon... Bare den er hestesvær, og ser ut som et monster...

Ellers et veldig bra oppsett. :)

Lenke til kommentar

http://bildr.no/view/966366

Dette er siste oppdatering.

Slengt på en Vertex 3, i steden for 2, D-14 i steden for C-14, og må skifte ut RAMen, (den jeg må bytte ligger der fortsatt bare så jeg ikke skal glemme å bestille ny.) Men sliter litt med å finne noe som duger, mye som ikke er på lager på dustin.

Smelly, hadde jeg vært deg, skulle jeg kjørt på med Corsair H60, som du linka til på Komplett tidligere i denne tråden... Tar mindre plass så du får plass til RAMen din, ANTAR at D14 lager mere lyd med sine 2 vifter enn H60, i tillegg til at D14 er GIGASVÆR... :p H60 er også billigere, og kjøler like bra ca... Lettere og montere også...

Har selv Corsair A70 som er gått ut av produksjon... Bare den er hestesvær, og ser ut som et monster...

Ellers et veldig bra oppsett. :)

Vel, D-14 skal være veldig stille, og kjøle veldig godt, så jeg er veldig sugen på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...