AfterGlow Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 HP er i fokus for tiden, og Michael Dell lar ikke sjansen gå fra seg. Dell erter HP på Twitter Lenke til kommentar
VD Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Dell har en stor stjerne hos meg så for meg kan HP bare legge ned så lenge Dell holder koken =) Lenke til kommentar
Reechter Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Er selv svært mistro til både HP og Dell. Føles som å se to bøller skrike til hverandre på en bar, mens resten ser på og ønsker begge to bare ville gå ut og bli ferdig med det. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 artikkelforfatteren skriver: "De fleste har antakelig fått med seg nyheten om at HP nå har besluttet å separere ut PC-avdelingen sin." (min utheving), og så linker han til en artikkel der det står: "PC-avdelingen blir også påvirket, og blir muligens separert fra selskapet." Hvordan har vi kommet fra "blir muligens separert" til "har besluttet å separere" ? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Hvordan har vi kommet fra "blir muligens separert" til "har besluttet å separere" ? Tror kanskje det kalles kunstnerisk frihet Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 artikkelforfatteren skriver: "De fleste har antakelig fått med seg nyheten om at HP nå har besluttet å separere ut PC-avdelingen sin." (min utheving), og så linker han til en artikkel der det står: "PC-avdelingen blir også påvirket, og blir muligens separert fra selskapet." Hvordan har vi kommet fra "blir muligens separert" til "har besluttet å separere" ? Det handler om klikk. Nærmere bestemt annonseklikk som hw.no lever av. For å få MER klikk så nytter det ikke med kjedelige overskrifter og kjedelig sannhet. Man pynter på historier til de blir helt rabiate fortellinger. Man utelater bevisst fakta, for å sette seg i en posisjon til å LA DEG bruke FRI FANTASI til å tenke ut det som ikke står der. Det du leser stemmer aldri med virkeligheten. ...så kommer ansvarsfraskrivelse over at DU desverre tenkte sånn og slik, for media kan ikke noe for at du har livlig fantasi. Media har kastet sitt samfunnsansvar på bålet for lenge siden. Nå handler det kun om cash. Og så starter flame war'en, og enda mer klikk lages.... Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 :O Vil det si at de kutter ut Compaq også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå