Gå til innhold

[Løst] Erfaringer med Ventelo?

Anbefalte innlegg

Hei!

Ventelo kjører hardt på om dagen med gode priser på bredbånd, og det viser seg at jeg bor godt til i forhold til deres sentral. Jeg har derfor bestemt meg for å bytte leverandør, siden prisen på samme 20mbit linje går ned fra 398 til 269 i mnd. Men er det noen som har gode eller dårlige erfaringer med Ventelo? Har hatt Nextgentel i alle år og alltid fått litt mer fart enn lovet og det har vært dønn stabilt, så jeg håper jo at jeg ikke hra gjort noe dumt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle selvsagt hatt fiber, men det tilbys ikke der jeg bor... Har ADSL 2+ idag og skal få det av Ventelo også. Bor under 1000 meter fra sentralen, så de kunne garantere 20mbit ned og 1mbit opp, som er akkurat det jeg har idag fra Nextgentel. Når det gjelder prisen, er det jo på tide at norske priser på bredbånd nærmer seg de svenske, der dette har vært vesentlig billigere i lang tid.

Lenke til kommentar

Det samme kan vel sies om Nextgentel:) De har jo vært mye i hardt vær, men jeg har alltid fått både godt produkt og god service. Ventelo skryter jo på sine sider om en seier i en kundetilfredsundersøkelse i 2011, men det ytdypes ikke så mye.

Tar det som et godt tegn at denne tråden ikke er full av innlegg som sier "hold deg langt unna!" så får vi se hvordan det blir.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt Ventelo men det var jo med vanlig mobil abonomang di fikk så hatten passet å litt til. Sa opp hele greia å siden da har jeg styrt unna dem.

Men kan jo være Ventelo fungerer bedre for deg vel og merke,kan være annerledes fra mobilabonomang å til internett også for alt jeg vet. Var bare ikke fornøyd med dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...