Flacid Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) hei. var litt uheldig med LGen på morran i dag og lurer på om det er veldig vanskelig å bytte glass? selve skjermen og touch fungerer feilfritt, men er altså kraftige sprekker i glasset. regner med her som på Xperia x10 at touch og glass er i ett? må jeg ut med selve LCD skjermen eller er kontakten utenfor? kontakten var bak skjermen på x10 så skjermen ble ikke bra etter at jeg hadde hatt den ute. har bestilt mobilforsikring i dag, så venter eventuelt et par uker og "har et uhell" og sender den inn Endret 24. august 2011 av Flacid Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Stemmer det. Får kjøpt ny digitizer her: http://www.ebay.com/itm/OEM-Touch-Screen-Digitizer-LG-Optimus-2X-P990-STAR-/280705389912?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item415b585558 Guide til dette er vell bare å google Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 takk skal du ha vet du om kontakten er under skjermen? starter uansett å google Lenke til kommentar
Geir68 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 hei. har bestilt mobilforsikring i dag, så venter eventuelt et par uker og "har et uhell" og sender den inn Da oppfordrer jeg Amobil til å utleverer IP adressen din til politiet for mistanke om forsikringsvindel. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Tror nok ikke at utlevering av IP-addresse vil være nødvendig. Om jeg ikke tar alvorlig feil, så må du sende mobilen din til inspeksjon før du kan bestille forsikringen. Endret 24. august 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 trengte ikke det. fikk akkurat bekreftelse på at den var aktiv? Lenke til kommentar
Luffy1337 Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 hei. var litt uheldig med LGen på morran i dag og lurer på om det er veldig vanskelig å bytte glass? selve skjermen og touch fungerer feilfritt, men er altså kraftige sprekker i glasset. regner med her som på Xperia x10 at touch og glass er i ett? må jeg ut med selve LCD skjermen eller er kontakten utenfor? kontakten var bak skjermen på x10 så skjermen ble ikke bra etter at jeg hadde hatt den ute. har bestilt mobilforsikring i dag, så venter eventuelt et par uker og "har et uhell" og sender den inn Mulig jeg kan hjelpe deg her med deler og eventuelt jobb, på LG'en er skjermen, digitizer og glasset limt sammen tenker jg så det lønner seg å bytte alt. Si ifra, [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå