Gå til innhold

BK: Prestekraver

Anbefalte innlegg

Prestekraver

Bildet er fjernet.

Beskrivelse:

prestekraver,så koslig gå og plukke markblomster med seg hjem hver dag ennå,så det er ennå litt igjen av sommeren merket jeg i dag og ble så glad..

ønsker deg en fin dag,håper på sol

smil

Evalueringsnivå Kritikk:

Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Kritiser gjerne småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det.

Link til bildesiden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt uttrygg på komposisjon og teknikk her. Tanken med litt utbluret drømmeaktig inntrykk er god, men bildet har blant annet fått litt doble linjer langs kanten av mange av bladene og bildet fremstår litt urolig uten noen klare skarpe områder . Komposisjonen fremstår også for meg som litt rotete og sammentrykket mot midten. Jeg tror det hadde hevet noe om de gule partiene som er det som vil fange blikket, i og med at det er disse som skiller seg fra resten, hadde vært plasset lengre ut mot kantene. Da hadde også større del av bildeflaten fremstått som interessant.

Effekten som er lagt på fungerer på store deler av bildet, men blir for mye ut mot hjørenene. Spesielt øverste venstre hjørne synes jeg skiller seg ut her og for meg fremstår dette som uheldig effekt som ser mer tilsølt enn utbluret ut.

Prestekrager er flotte blomster som gjør seg godt på bilder, men jeg tror fortsatt du har litt å gå på her selv om grunnide og baktanke er gode.

Lenke til kommentar

Tusen takk Espen,ja hadde bare lyst til se om jeg fikk gjort noe annet m disse preste kragene,litt lei av samme bilde opp og ned av de,det ene mere perfekt en det andre...så jeg er på forsknings stadiet på og få rufset opp disse perfekte inntrykkene...vel det er jo veldig fint m fint,men det blir litt kjedelig... så jeg skal titte på alle de ideene du her kommer med,tusen takk... ja tanken var vel egentlig og rocke opp denne prestekragen til få litt ny betydning,men lett skal dety ikke være.. he he... fint inne kose seg vær her i oslo så ta litt fri fra oppussing,og ha en foto dag i stede..ænmsker deg en god dag,og takk for god forklaring...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...