cm630et Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Hvordan får man satt opp Internet Explorer til å laste ned fler enn 2 filer samtidig? (IE6 sp1 og Win2000) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Skaff deg Opera Ellers så er et søk med Google ganske lett er det ikke? Lenke til kommentar
cm630et Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Hadde jeg funnet svar på google så hadde jeg ikke spurt her! Ikke finner jeg noe på microsoft heller. Lenke til kommentar
DaChronix Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 høh, mener jeg har lastet ned fler enn 2 filer om gangen med IE 6.0 i 2k pro ...... eller så husker jeg feil : eller bare vruk et download program, getright etc. /daChronix Lenke til kommentar
cm630et Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 Bruker getright til vanlig men jeg får ikke til å laste ned med den. Finner ikke fila sier den men når jeg bruke Lagre Som... så går det greit. Men av en eller annen grunn er det begrenset til 2 nedlastinger om gangen. Har aldri klart å laste ned mer enn 2 filer om gangen hverken med 98 eller 2000 og forskjellige versjoner av IE. Mener å huske at det er en parameter i registeret som må forandres/legges til men husker ikke hva det var eller hvor jeg leste det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå