karoald Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Litt mer lys Bildet er fjernet. Beskrivelse: Har lysna det litt opp og sett på ramme Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Så mye kan en ramme og en liten justering gjøre med ett bilde. Lave karakterer trenger ikke bety så mye. Kjenner til bilder som er blitt bedømt med "toere" her for så å bli solgt for 3-4 tusen kroner Folk har lett for å "gro fast" i ett mønster for hva de synest/tror er fint, mens folk flest ofte mener noe helt annet. Nydelige naturlige farvetoner og fin komposisjon. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Så mye kan en ramme og en liten justering gjøre med ett bilde. Lave karakterer trenger ikke bety så mye. Kjenner til bilder som er blitt bedømt med "toere" her for så å bli solgt for 3-4 tusen kroner Folk har lett for å "gro fast" i ett mønster for hva de synest/tror er fint, mens folk flest ofte mener noe helt annet. Nydelige naturlige farvetoner og fin komposisjon. Hei Takker fordi du tar deg tid igjenn å komentere bilde---det vart litt bedre ja.Godt sagt det du sier det stemmer med det eg opplever det her og.Så det er godt med nye "digiter"får inn litt friskt/nytt. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Det ble bedre. Du har vel også gjort fargene litt varmere, noe jeg faktisk synes passet godt. Når det gjelder karakter så blir den som forrige versjon, men som sagt det var bedre. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Dette ble veldig flott - mer detaljer i forgrunnen og kledelig ramme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg