Complain Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Heisann. Er det en app som gjør at man kan få større knapper på iPhone tastaturet? Fattern tenker å kjøpe seg en iPhone, men fordi han har rimelig store fingre er et lite tastatur uaktuelt. F.eks et tastatur slik som på mobiler med vanlige taster... 3 bokstaver per tall osv. Viktig at man kan skrive en melding selv om du har store fingerer, altså. Takker for den hjelpen jeg kan få! Lenke til kommentar
jhammer Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Det finnes en app som du beskriver som er tilpasset mail. Jeg tror ikke det finnes et tilsvarende program for SMS men du kan eventuelt sjekke appen MySMS Mvh Jens Hammersgård Lenke til kommentar
Complain Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 MySMS er visst tysk-utviklet, og utifra bildene virker det som default tastatur. Virkelig merkelig at det ikke finnes en app for større tastatur! Har lett en del selv uten å vært spesielt heldig. Jeg fant en app som virket lovende, men det hadde ikke Æ Ø Å og var en smule tungvindt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå