Thebasics Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Tydeligvis ingen som gidder å bli kjent med meg, haha. Kan forøvrig kontaktes her også, dersom det skulle hjelpe på. Edit: sletta linken Endret 7. september 2011 av Thebasics Lenke til kommentar
jahas Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Føler denne kontaktannonsen mangler bilde. Nvm bilde levert. DTF? Endret 4. september 2011 av jj_89 Lenke til kommentar
Thebasics Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Hva er DFT? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 http://www.urbandictionary.com/define.php?term=DTF Lenke til kommentar
Thebasics Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Down to fuck? Lenke til kommentar
Mindwheeel Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg ville meldt meg inn i studentforeninger og startet der. Bare prat litt med alle som virker hyggelige, husk navnet deres, prat til dem og hils hver gang du ser dem senere. Er det drikkekontekst går det an å ta en øl eller to gjennom kvelden og bare kose deg med det sakte, og ingen kommer til å legge merke til det engang. Du kan selvfølgelig la vær å drikke også hvis du vil det og så lenge du er med og hyggelig og positiv kommer det ikke til å være noe problem. Bare sørg for å delta på arrangementer, prat med folk, still spørsmål og prøv å interesser deg. Legg dem til som facebookvenner, kommenter ting de sier der og legg ut interessante linker og lignende med jevne mellomrom. Du må starte et sted og treffe mange folk og etterhvert blir du kjent med folk du har mye til felles med. Kollokviegrupper er et annet utgangspunkt. Dette fikser du bare du legger i litt engasjement og møter opp på de sosiale tingene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå