Thebasics Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Heisann. Jeg er ei jente på 19 år som nettopp har flyttet til Tromsø. Hittil kjenner jeg omtrent ingen, og lurer på om det er noen flere her i samme situasjon? Føler meg ganske alene, og har dermed lyst på nye venner.. Jeg interesserer meg for reising, filmer, musikk, historie også videre. Som person er jeg rolig, nysgjerrig, blid og omgjengelig, distre, sta og ambisiøs. Dersom det er noen i Tromsø (eller Midt-Troms) som har lyst å prate og bli kjent, så ta kontakt. Endret 23. august 2011 av Thebasics Lenke til kommentar
Populært innlegg Thebasics Skrevet 24. august 2011 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 24. august 2011 "Forever alone" haha. 11 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Vil anbefale å stikke ut på byen og bare snakke med noen. Var på ferie der et par dager for to-tre år siden, og kom i snakke med flere folk på byen der en jeg har gjort her i Oslo tilsammen. E: Med byen mener jeg bar, pub, nattklubb osv., ikke gå bort til random på gata. Endret 24. august 2011 av Christian B Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 jobb eller student? Lenke til kommentar
Thebasics Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Ja får prøve det. Er bare det at gutter tror jeg prøver meg, og jeg innbiller meg at jenter kommer til å se rart på meg dersom jeg kommer bort å prater med de på byen. Jeg studerer førsteåret på arkeologi, men leter etter en deltidsjobb også. Lenke til kommentar
norgi Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Det er bare å prate i vei, vi tromsværinger er veldig hyggelig ;-) Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Om du liker Anime\Manga så er det ganske bra miljø for sånt i Tromsø. Postet av anonym: 822b13b1a31e4b14bbaa8304fe734d9e 1 Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Pleier du å gå ut på byn til vanlig? Er det noen studentaktiviteter du kan delta på(konserter, fester eller andre sosiale tilsetninger)? Lenke til kommentar
Thebasics Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Liker ikke anime eller slike ting.. Pleier ikke å gå ut på byen noe særlig, og har relativt dårlig råd også nå. Liker best privatfester, men det hjelper jo lite når jeg ikke kjenner noen. Haha. :!: Jaa, altså det er jo debutuka nå på universitetet så der er det jo diverse sosiale sammenkomster. Det dumme med det er at det er så drikkepress og alt er "nødt" å dreie seg om festing. Skal på Døgnvill med kjæresten og noen venner fra ett annet sted, så kanskje jeg finner noen nye venner under festivalen. Ellers liker jeg å dra på kino, reise, møtes å bare snakke og finne på noe, cafebesøk, shopping, turer, dyr, musikk, film osv. dersom noen gidder å bli kjent med meg, send meg en pm slik at jeg kan legge deg til på msn/facebook også kan vi prate videre der. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 du må da ikke drikke deg full eller være med på byen under fadderuka. kjøp deg 3-4 pils el ei lita flaske vin og kos deg med dem/den. blir det for mye fyll og mas går du hjem fra vorset når de andre stikker mot byen. lettest å skape kontakter når folk er edru nok til å huske deg på byen er det bare mas uansett. Lenke til kommentar
Thebasics Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Ja, det vet jeg. Men fadderne mine gjør tydeligvis ikke det. Ble kalt kjedelig, kristen og alt mulig rart bare fordi jeg ikke drakk. Moro. Men det er i alle fall en ny fest i morgen, så vi får se da. Er heldigvis på skolen, så man blir ikke overdøvet av musikken. Da går i det minste an å prate uten å rope til hverandre. Men kunne vært greit å blitt kjent med folk utenom mitt fakultet og universitetet også Endret 24. august 2011 av Thebasics Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 jeg mistenker at det finnes egne faddergrupper for dem som ikke drikker. ta å sjekk dette med skolen din. Lenke til kommentar
Thebasics Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Ja det er mulig, men fadderuka slutter på lørdag. I morgen er det fest hos arkeologi og sosialantropologi, og på fredag reiser jeg hjem. Så da er det egentlig relativt liten vits.. Men takk for tipset likevel! Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Du skal iallefall berømmes for at du ikke lar dine egne valg med tanke på drikking bli overstyrt av et gruppepress og en forventning om at du skal/bør drikke. Dette med fadderene syntes jeg er kritikkverdig, og det høres ut som noen som kanskje ikke burde hatt den oppgaven(med tanke på at de tydeligvis feiler i å skape et inkluderende fellesskap for alle studenter, drikkende som ikke-drikkende). Jeg tror at det er lettere å finne arenaer uten drikking som hovedtema når man kommer ut av fadderuken og studiene begynner skikkelig. Jeg drikker ikke selv og kjenner meg til dels igjen i det du skriver med tanke på faddere og drikkepress. Jeg har løst det ved å ikke delta på disse reine drikekarrangementene, men jeg har deltatt på konserter o.l der jeg har tatt meg en kopp kaffe istedet:) Lenke til kommentar
Thebasics Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Ja, jeg har også kuttet ut endel av disse drikkearrengementene. Hadde det første seminaret i ex.phil idag, og det ble jeg jo sånn smått kjent med diskusjonspartnerne mine. Greit nok det, men vil ha venner som jeg virkelig kan prate om alt med og slikt. Føler meg egentlig relativt gammel og kjedelig i forhold til min aldersgruppe enkelte ganger. Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Ja, jeg har også kuttet ut endel av disse drikkearrengementene. Hadde det første seminaret i ex.phil idag, og det ble jeg jo sånn smått kjent med diskusjonspartnerne mine. Greit nok det, men vil ha venner som jeg virkelig kan prate om alt med og slikt. Føler meg egentlig relativt gammel og kjedelig i forhold til min aldersgruppe enkelte ganger. Jeg vil tro at det går seg til, kanskje du blir bedre kjent med noen fra klassen ettehvert(kan jo ikke vente at mans skal være helt fortrolig med hverandre etter en uke heller...). Jeg har forandret innstilling til dette skoleåret, og er litt mer åpen for nye erfaringer og nye vennskap, og jeg har blitt kjent med mange andre personer som jeg opprinnelig trodde at jeg ikke hadde noe til felles med. Lenke til kommentar
Thebasics Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Ja det er godt mulig. Men så ville jeg jo da egentlig utvide horisonten litt og bli kjent med noen utenom klassen. Dersom det er noen med crappy kondis som vil være med å jobbe i Tromsø så hadde det vært utmerket! Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Om du har store pupper er du vertfall velkommen i Ålesund viss det er til vurdering! 3 Lenke til kommentar
Thebasics Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Faaen da. Haha. Endret 4. september 2011 av Thebasics Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Haha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå