carmelita Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Hei! Nettopp flyttet ut, og har derfor kjøpt egen TV. En Philips 37" LCD-TV PFL4606H. Satte opp TV-en på søndag, og siden har lyden kommet og gått som den ville. Har prøvd annen HDMI-kabel. Har også prøvd å putte ørepropper i, og det funker stort sett, men jeg kan jo ikke sitte der med fjeset rett oppi skjermen. Noen som aner hva problemet kan være? Foreløbig virker det som om det er en defekt kobling inne i TV-en. Det er min lille teori. Lenke til kommentar
deekarlsen Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 høres ut som defekt kobling i tv en ja... har du ringt kundeservice? Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Har ringt både canal digital, forhandleren og phillips. Endte med at jeg leverte den og fikk ny. Teknikkeren hos Phillips trodde også det var en defekt kobling. Kunne få hjemmereperatør, men det ville tatt to dager til, mot å fikse det i dag hvis jeg dro til forhandleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå