ipzy Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 hallo, jeg er en gutt på 16 år. Og jeg har røyka nå snart i 4 år. og trenger noen gode tips til hvrdan jeg kan slutte og røyke som helst ikke tar lang tid Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 hallo, jeg er en gutt på 16 år. Og jeg har røyka nå snart i 4 år. og trenger noen gode tips til hvrdan jeg kan slutte og røyke som helst ikke tar lang tid Røyk til løssnus, løssnus til sterk porsjonssnus, sterk porsjonssnus til porsjonssnus, porsjonssnus til sånn jenteporsjonssnus, jenterporsjonssnus til Onico, Onico til ingenting. Funket på meg. Og du KAN ikke slutte å røyke fort. Avhengigheten trenger tid til å gi seg. Lenke til kommentar
ipzy Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 kan jeg ikke bare begynne med en sterk snus, så går jeg nedover til svakere og svakere ? Lenke til kommentar
M4RKU5 Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Bare bestem deg for å slutte. Det er den mest effektive metoden, men også en av de vanskeligste. Du kan også prøve nikotintyggis og andre alternativer, og du kan også gjøre litt research på hvilke konsekvenser røyking har på kroppen, det vil kanskje motivere deg enda mer. Lenke til kommentar
ipzy Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 det er kankje litt vannskelig for meg, pga mesteparten av folka jeg henger med røyker. Lenke til kommentar
M4RKU5 Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Det har jeg forståelse for, men hvis du virkelig ønsker å slutte, så må du klare å leve med at vennene dine røyker. Og hvis det er slik at du ikke er "kul" hvis du ikke røyker, så burde du kanskje begynne å se etter nye venner? Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Bare bestem deg for å slutte og gjør det. Kroppen som er vant til kunstig stimuli vil stritte i mot de første dagene, så lenge du er forberedt på at det vil komme, og sier til deg selv at du er sjefen i din egen kropp, ikke slave for nikotinen Lenke til kommentar
ipzy Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Har tenkt jeg skulle gjøre ett nytt forsøk allerede i morgen. er det sånn jeg jeg bare tenker ( Nå er jeg røykfri ) og bare presser meg gjennom sugene og etterhvert er jeg røykfri ? Lenke til kommentar
Flying Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Du må ha en sterk vilje, ikke gi opp. Før du vet ordet av det så er du røykfri. De fleste som slutter å røyke vil hele livet ha et tilbakevendende sug hvor de plutselig har lyst på røyk, men det er ingenting i forhold til å ha røykerelaterte helseproblemer. Lenke til kommentar
sanji Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Har en god tips spis dadler hver gang du vil ta deg en røyk, tro meg det funker men du MÅ prøve flere ganger, det er ikke sånn at dey funker de 2 første dagene prøv i 7-10 dager =) Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Har tenkt jeg skulle gjøre ett nytt forsøk allerede i morgen. er det sånn jeg jeg bare tenker ( Nå er jeg røykfri ) og bare presser meg gjennom sugene og etterhvert er jeg røykfri ? Bare blir det nok ikke, men gjør det nå og ikke vent i mange år. Det blir så absolutt ikke lettere. Et par tips er trening, hold deg unna ting du forbinder med vane-røyking hvis du har det og småspising er veldig effektivt(Tyggis, frukt/grønt o.l.). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå